Det burgar gå bra nu!

Det har kommit chips med smak av cheeseburgare. Cheesburgare! Hur sjutton tänkte man då? Varför? Hur växte idén fram?

 

Det kanske, precis som många stora händelser, började av ett misstag? Nu ska jag verkligen inte säga att chips med smak av cheeseburgare är en stor händelse men ni förstår poängen. Jag ser framför mig hur det hålls ett möte om att de måste få fram en ny produkt och det är bråttom! Den som anstränger sig minst är såklart den som kommer på det.

 

"Jag gick helt enkelt för att ta en burgare eftersom jag inte hade ätit lunch och plötsligt hände det. Jag gick genom den stora folkmassan, kände hur skorna klibbades fast vid golvet efter all spilld läsk, slängde mina halvätna rester och i den hemska miljön kändes det bara så sätt. Så här ska våra nya chips smaka!"

 

Tänk vad som kan hända när man minst anar det. Jag ser fram emot den dag jag kan gå in på tex Burger king och beställa en hamburgare med smak av chips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0