Kändisfakta

Jag har sett att tidningar som skriver mycket om kändisar gör det till något förvånande att kändisarna gör vanliga saker som vi alla gör. Då måste ni ju självklart tänka likadant om mig! För jag är ju känd! Lite i alla fall! Därför tänkte jag ge er lite chockerande fakta. Det räcker med saker från idag så ni inte får en hjärtattack:

 

I morse hade jalli ställt klockan på 9 men stängde av den och somnade om! Precis som vanligt folk gör! Herregud! Varför han ställde klockan över huvud taget forskar vi fortfarande i.

 

Det sägs att Jalli tvättade klockan 17.00! Precis som en vanlig människa! Vi som trodde att han hade tjänstefolk till sådant! Man förvånas ständigt över dagens kändisar!

 

Ni kanske tror att han har en kock också men icke! Han syntes omkring 18.00 i sitt eget kök och rullade köttbullar! Tänk! Han verkar faktiskt vara som du och jag!

 

Inte bara det. Vid 21.00 sågs han dricka kaffe i sin lägenhet! Som vem som helst!

 

Ungefär 20 minuter senare sågs han blogga! Det sägs att han öven har skrivit detta inlägg! Äntligen gör han något som endast de stora stjärnorna gör! Vilken tur.

 

Annars hade han ju varit som du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0