Eftertraktad!

 

Titta vad jag fick av min snälla tandläkare! En tandborste! Jag är däremot lite fundersam över texten på den. "Ses vi ikväll?" vad sjutton menas med det?

 

1. De förväntar sig att jag ska få hål i tänderna genom att använda deras tandborste. Bra marknadsföring.

 

2. Hela folktandvården vill gå ut med mig. Väldigt troligt.

 

3. De hoppas på att jag och folktandvården ska råka gå förbi varandra när vi är ute och går. Helt otippat!

 

Det finns många varianter här. En dag ska jag ha svaret!

 

Jag är för övrigt väldigt gammal nu. Hela 30 år! Så jag måste säga tack till alla som var med och firade min gammeldag. Vänta bara tills jag fyller 40! Då ska jag bjuda in er att fira i mitt stora palats med alla mina 10 barn!


Kommentarer
Postat av: elli

Herregud vad du skriver underhållande och bra. Som kåsör till nån tidning där i Stockholm borde du skriva.

2012-01-05 @ 10:01:04
Postat av: Jalle

Tack Elli :)

2012-01-05 @ 10:21:00
Postat av: Mia

Vi ska INTE ha 10 barn!

2012-01-05 @ 16:19:15
URL: http://remedy.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0