Det speciella inlägget

Jag kan vara lite konstig ibland men det gillar jag inte att säga. Eller skriva. För många människor använder det lite för ofta vilket inte alls gör det speciellt. "Jag är så himla konstig. hihi" ungefär. Så vill jag ju inte låta. Så vi säger att jag är speciell istället! Speciell på det där underbara sättet som alla mina vänner älskar. Ovänner också om jag har några. 
 
Som idag när jag handlade och gick förbi ett litet ställ med citronpesto. Jag hatar att gå på butikernas knep när man själv jobbar i butik men den diskussionen tar vi en annan gång.Vi koncentrerar oss istället på vad jag sa.
 
-Pesto med citron? Hur kan man komma på en så idiotisk idé? Den måste jag ha!
 
Precis.
 
Jag är så himla konstig, hihi!

Kommentarer
Postat av: elli

Var det gott då?

2012-07-11 @ 07:09:15
Postat av: Jalle

Den var okej men jag föredrar vanlig!

2012-07-12 @ 06:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0