Det är bara att träna!

Jag har precis köpt en lampa! Att jag inte riktigt klarar av att hänga upp den tar vi i ett annat inlägg. Men jag minns att när jag skrev mitt allra första blogginlägg hade jag också nyligen köpt en lampa! Vilken notalgi. Hur klarade sig världen innan jallibloggen dök upp? Det var nog en tragisk tid att leva i!
 
Nu håller jag på att göra mat. Men inden dess var jag tvungen att göra lite situps! Jag har börjat få tvångstankar om att jag måste göra någon lite träningsgrej innan jag äter. Mycket märkligt måste jag säga. Men det skulle vara lite intressant om alla fungerade så, överallt:
 
-En stor stark!
-varsågod.
-Neeej vad gör du? Det får inte gå så fort! Jag måste ju hinna göra 40 sitps på dansgolvet först! Hit går jag aldrig mer igen!
 
Restaurangerna blir nog inte så lyckliga heller som blir tvugna att minska borden med hälften för att folk ska ha plats för lite träning innan de äter. 
 
De som jobbar i korvkioskerna kan nog också bli lite trötta på hur folk beter sig.
 
Så om ett antal år när restaurangbranchen knappt har några jobb och folk beter sig som idioter överallt.
 
Kom ihåg var ni läste det först!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0