Ett vackert tal

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag är ju ingen bloggare... Men det var fint att så många av er ville läsa. Nu är det ju inte mig ni har kommit för utan för bloggen. Så jag fattar mig kort. Skål!
 
Vad ville jag säga med detta? Egentligen ingenting. Jag kom inte på något bättre. Jag är ju ingen bloggare. Men det var fint av er att så många ville läsa. 
 
Fint är ett bra ord. Jag tänker på mig när jag hör ordet fint. Nej jag skojar bara det gör jag inte. Men jag kan vara ganska fin. Ibland. Folk med bra smak tycker det.
 
Jag kan även vara rolig, det är den här bloggen bevis på. 
 
Ibland.
 
Eller så är ni som läser den bevis på det. Ibland får jag ju till och med höra att jag kan vara rolig. Så tack ska ni ha för det. Nu ska jag avsluta detta tal, jag är ju ingen bloggare.
 
Skål!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0