Kort inlägg

Just hemkommen från ett kortare promenad och har ungefär 40 minuter innan jag ska med en buss så jag tänkte stressa iväg ett inlägg. Låter inte det lovande? Allt blir bättre under press! Så vad kan man då skriva om med minsta möjliga ansträngning från den vackra hjärnan? 
 
Jag lyssnade för övrig på musik när jag var ute och gick. Den sista låten jag hörde innan jag stängde av och kom hem var "värdelös." Det bådar ju gott för det här inlägget. Men man kan tänka att det är ironi och då kommer ju det här inlägget att bli i absolut världsklass! Eller så har det inte ett dugg med det här att göra. Jag tror inte på sådant. Jag börjar ju bli äldre och grinig nu.
 
Eller inte grinig. Men äldre. Men det blir ju alla. 
 
Inte grinigare alltså. Men äldre. 
 
Det behöver ju inte vara värdelös. Men det kan vara värdelöst. Alltså var det en mening med att just den låten dök upp!
 
Men sådant tror man inte på när man blir äldre och grinig. Men inte grinig. Bara äldra.
 
Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0