Blogga lite

Det regnar lite. Jag är ledig lite. Jag tvättar lite.Bloggar lite. Lite dåligt är det att jag inte bloggar lika ofta. Jag ska nog skärpa mig lite. Annars kanke läsarna blir lit arga. 
 
Lite intressant hur man plötsligt kan bli helt tom i huvudet när man bloggar, jag har inte ens en liten idé kvar i huvudet. Förut hade jag i alla fall en liten aning om vad jag skulle skriva om. Lite konstigt är det allt.
 
En smurf är två äpplen hög lärde jag mig som liten. Det är ganska lite. Men samtidigt lite konstigt att jag minns en sådan sak. Men det stör mig ganska lite faktiskt.
 
Men nu måste jag ner till tvättstugan litegrann. Kanske in till stan lite. Ikväll träna lite. Jag får tänka på att jag måste äta lite också.
 
Som ni förstod var lite dagens ord. Förstod ni inte det tänkte ni för lite. Det är lite dumt.
 
Jag bloggar lite till en annan dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0