Bloggeri bloggera!

Jag tyckte att jag lika gärna kunde skriva lite. Ja det tyckte jag faktiskt. Vad tyckte jag att jag kunde skriva då? Ja inte vet jag.
 
Om hallonsaft kanske? Jag höll på att skriva halsonsaft först. Låter nästan som halsontsaft. En jäkla dålig saft om jag får säga det själv. Vem kom med den idén egentligen? Jasså ingen? Var det bara jag? Jaha.
 
Tänk att saft var så gott när man var liten. Tänk att kaffe var så äckligt. Varför besöker inte kaffe-fen lite yngre människor? Jag ser framför mig en liten människa med vingar som som skjuter gevalia i pilform på folk. Rolig bild!
 
Men nu ska vi inte prata hallonsaft. Tänk den dag jag kommer att få ett jättefint pris för min fantastiskt roliga blogg och de frågar folk vad de första de tänker på när man nämner min blogg är. Det vore trist om svaret skulle bli "hallonsaft."
 
Lägg förresten märke till att jag inte skrev om jag får ett pris utan att jag ränkar med det. 
 
-Om jag säger Jallis blogg vad tänker du på då?
 
-En självgod jävel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0