Lyx

Jag surfade runt lite för att leta inspiration till detta inlägg eftersom min förmåga att tänka själv är begränsad så här på förmiddagen. Kvällen med för den delen. Då började jag fundera över hur det skulle bli om jag använde mig av samma typer av inlägg som annonseras på vissa sidor. 
 
Så får du Jallis lyxiga look i sommar!
 
Vore inte det en bra grej? Jag har en känsla av att jag skulle få 10.000 läsare direkt. Vem vill inte ha Jallis lyxiga look? Frågan är hur jag ska få till det, det är själva ordet lyxig som ställer till problemet. Jag gogglade lyxigt och en relaterad sökning var lyxigt potatismos. Det vore ju något för Jallis lyxiga look! Jag har inte kommit på än hur det ska användas. Jag återkommer om jag inte kommer på något vettigare att skriva om.
 
Men det känns väl knappast troligt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0