Slagborr

Jag fick ett nyhetsbrev idag. Eller nyhetsmail snarare:
"Hej Jarl"
 
Bara där är det ju galet. Vem tilltalar mig Jarl nuförtiden? Försök inte komma och låtsas att ni är min bästa vän lilla smörmail. 
 
"AEG batteridriven slagborr 999:-"
 
Höhö det är ju ännu mer humor. Vad ska jag med den till? Det här är alternativen jag kan komma på som skulle kunna hända om man ger mig en sådan:
 
1. Jag blir rädd, skriker och tappar den i golvet.
 
2. Tror att ordet "slag" betyder att den ska användas som hammare.
 
3.Försöker se ut som om jag behärskar den konstiga apparaten. Samt vet precis vad jag ska göra med den.
Lägg märke till ordet "försöker".
 
Så snälla, inga slagborrar i julklapp för min del.
 
Jag kan höra er bevikelse ända härifrån!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Jarl!
Du kommer aldrig få låna min slagborr... =P
Ses imorrn!

2013-09-08 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0