Fläskfilématch

Det här med att ha problem angående vad man ska äta till middag känner vi ju alla igen. Därför har jag tagit problemet till en ny nivå. Jag var duktig och letade upp ett antal recept och köpte allt jag behövde för att slippa hadla under några dagar. Himla smart faktiskt. Det gick bra tills det bara var en rätt kvar att laga. Nu står jag här med ett ingredienser hemma varav ett bestämt antal av dem troligen ska bli en maträtt som jag hade bestämt att den skulle vara jättegod. Men har ingen riiktig aning om vad. 
 
Dagens huvudperson:Fläskfilé.
 
Jag kan ge mig sjutton på att den jäveln ligger och hånflinar åt mig. Hur nu en fläskfilé kan hånflina men det kanske det kommer att annat inlägg om någon dag.
 
-Har du kommit på det än din korkade idiot? säger fläskfilén.
 
Du kommer aldrig att komma på det och jag kommer ligga här tills jag blir grön och hela kylskåpet kommer att skratta åt dig!
 

Nej nu jävlar ska jag klara det här. Aldrig att jag låter en sladdrig filébit skratta åt mig. Jag ska reda ut det här.
 
Matchen kan börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0