Fläskpannkaka. Tror jag.

Idag har jag tillverkat lite fläskpannkaka. Det har jag nog inte gjort sedan jag var liten. Tror jag. Det blev nog bra men hade ingen långpanna så jag tog en djupare form och då blev den ju inte alls så där tunn som när jag var liten utan som en jättepaj fast inte en paj ändå utan mer som pannkaka än som en paj.
 
Tror jag.
 
Gott blev det i alla fall. Ungefär som alla mina handlingar. Tror jag. Jag är ganska ödmjuk faktiskt. Ska nog skölja ner det med lite kaffe snart. Eller ite skölja ner det för jag har ju faktiskt redan ätit det och det var gott men kaffe ska det ändå bli för det är också gott så varför inte kombinera och börjar ni bli trötta i ögonen nu?
 
Tänk om man kunde komma på någonting som sedan blir jättestort. Som kaffe. Då skulle man bli berömd och alla skulle visa tacksamhet och man blev hyllad överallt det vore ju jättehäftigt tänk att alla skulle tänka på mig när de dricker hur tufft vore inte det och nu blir väl ändå mina meningar lite långa?
 
Tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0