Jag ska bara.

Nu ska jag blogga! Nej vänta jag måste bara sätt på mer kaffe först.
 
Men nu kan jag blogga!
 
Visst jävlar, måste diska min tallrik bara...
 
Nu kan jag blogga!
 
..eller bör jag diska kaffekoppen innan jag dricker det nya kaffet? Äh det var ju bara några minuter sedan!
 
Blogga var det ja!
 
Eller borde jag kanske plugga lite repliker?
 
Äsch jag bloggar!
 
Hmm det var länge sedan jag övad med gitarren..Äsch strunt i det nu.
 
Nu ska det bloggas!
 
Nej visst fan, kaffet är klart. En sekund bara.
 
Så. Färdig att blogga!
 
Eller ska jag packa träningskläderna inför morgondagen redan nu?
 
Nej nu blir det allt bloggande! Det känns som om det ofta dröjer mellan mina blogginlägg.
 
Jag kan inte förstå varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0