Negativt

Sitter denna härliga kvällen-som-är-den-sista-innan-all-jävla-semester-är-slut och tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite. Ska försöka att inte vara allt för negativ. Men eftersom jag brukar försöka vara en positiv filur kanske det skulle vara skoj att göra ett negativt inlägg bara för att se hur det känns? Så gör vi!
 
*Det är väldigt varmt(jag vet att det är sommar och man inte ska klaga på det men nu skulle det ju vara en negativ Jalli så vi håller oss till det. Släpp det nu).
 
*Mina skor börjar gå sönder(visserligen skor som är för varma för årstiden men det hör inte hit. Släpp det nu).
 
*Mitt hår är väldigt tjockt och fint men i denna värme är det inte den detalj hos mig själv som jag uppskattar mest.(Nej jag tänker inte snagga mig, släpp det nu).
 
* Min katt fäller som en galning så jag får städa mer.
 
*Jag fäller inte alls lika mycket men ingen städarär åt mig.
 
*Jag funderar på om jag skrivit ett liknande inlägg innan. det vore ju negativt.
 
*Kommer in på något mer för tillfället eftersom jag är så negativ av mig
 
*Tjata inte om att listan är för kort eller tråkig nu. Det blir så himla tråkig stämning då.
 
Var inte så negativ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0