Sparkar

Man har olika problem här i livet. Mitt största problem just nu är en jäkla spark jag inte kan få till som jag måste förbättra för att få godkänt att få skicka in en licensfilm till att få instruera bodycombat. Hur svår ska en liten spark vara att få till korrekt? Lite svårt att hitta ett ställe i lägenheten att öva på utan att någon ska få en anledning att ringa polisen. 
 
-Det står en galning i en lägenhet och sparkar hej vilt!
 
-Sparkar? På vem då?
 
-Ingen. Tror jag. Men det syns inte så bra. Dessutom är de fula!
 
-Fula? 
 
-Ja tekniken är ju helt fel! Plus att hans balans är jättedålig, det ser itne klokt ut. Vad tror att han sysslar med?
 
-Du har rätt, vi får nog åka och ta en titt på det där. Dålig teknik är inget som ni grannar ska behöva stå ut med!
 
 
 
Så om jag inte skriver ett nytt inlägg under något halvår så har jag nog åkt fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0