Tänkt!

Jag har tänkt!
 
Återigen använder jag den öppningen, jag tycker att den är oslagbar. Det låter liksom som om jag är jätteintelligent. Särskilt när jag väljer att sätta oder "liksom" framför. Visst låter jag intelligent? Visst?
 
Så nu sitter ni där och undrar med stor nyfikenhet vad jag ska säga! Eller sitter och sitter, nu kan man ju lika gärna sitta på tunnelbanan, stå på händer eller bada bastu när man är ute på nätet. Helst alla samtidigt. Men måste ni läsa min blogg i bastun? det känns lite märkligt faktiskt. Även om min blogg är ett hett ämnet säga. 
 
Höhö.
 
Tanke var det ja. Jag hade ju tänkt. Eller hade jag det? Med tanke på vad som hittils har kommit fram i detta inlägg känns det inte riktigt så. Men ni sitter(står, flyger, badar bastu, whatever) och undrar vad som ska komma härnäst. Jag är väldigt tacksam över att ni tänker. Jag kan inte påstå att jag gör detsamma. 
 
Men nu tänkte jag ta och avrunda. Eller vänta. Jag TÄNKTE avrunda. Jag har tänkt! Är ni inte stolta? Jag är stolt. Eller så tänker jag vara stolt.
 
Nu tänkte jag igen!
 
Det här är stort, jag måste nog sluta medans min hjärna är i form. Stora planer kommer att smidas ikväll känner jag. Det tänker jag allt se till. TÄNKER se till. Ja jäklar. Det här inlägget kommer nog att gå till historien.
 
Det hade ni väl inte tänkt er?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0