Märkligt inlägg

Den senaste tiden har jag tänkt en del på att jag är en ganska märklig person. Det krävs dock att man känner mig väldigt väl för att få ta del av det. Vad som också är konstigt är varför jag dricker kaffe halv elva på kvällen. Men att jag är konstig har vi ju redan konstaterat!
 
Apropå konstig så funderar jag ibland på hur det skulle vara om vi var som katter med vissa saker. Min katt får ju frispel när hon har varit i kattlådan och rusar ut och springer omkring överallt, det vore lite humor om vi människor var likadana efter toalettbesök. Den jobbiga känslan när en gäst säger "skulle jag kunna få låna toaletten*?" då vet man att helvetet kommer och även den finaste vän blir väldigt påfrestande.
 
Bara en tanke sådär. Som jag sa, jag är en ganska märklig person. Ni vet inte ens hälften!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0