Intelligens

Tar mig en liten paus bland alla repetitioner och träningspass och bloggeloggar lite. Man måste ju glädja hela internet även under semestern kan jag tycka!
 
Jag har insett en lustig sak med mig själv, jag vill itne bära lite udda(enligt mig själv) saker när folk ser det. Typ om jag har köpt något jättestort som kan ta upp plats. Då får jag dåligt samvete och tror att alla hatar mig. Lite som när man står i bussen med en stor kartong och alla säger "åååh vad du är jobbig! Kan du inte vika ihop den där tv:n till och knyta fast den i taket och hänga ifrån den med händerna så att det får plats med folk som kan ligga under dina fötter?"
 
Typ.
 
Det var samma sak när jag för en gångs skull hade med mig kaffe i en sådan häftig hålla-värmen-och-samtidigt-visa-alla-att-du-inte-hinner-dricka-ditt-kaffe-innan-du-går-hemifrån-mugg. Då är jag självklart så skruvad att jag tycker att det är jobbigt att gå med den i handen när jag inte behöver dricka. Vad gör man då?
 
Jag tar nog och ser till att muggen är stängd och läggger den i väskan!
 
Jättesmart idé Jalle, verkligen. Ungefär lika intelligent som att leta efter handduken när man har den på sig. Jag fick rengöra väskan lite och lägga den på tork under tiden som jag funderade över min intelligens.
 
Jag kom inte fram till något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0