Nojig?

Min första tränare sade till mig vid ett tillfälle "du verkar vara lite nojig av dig!" JAg förstår inte alls vad hon kan ha menat med det. Därför ska jag nu förklara varför jag inte alls förstod vad hon kan ha menat med det:
 
* I hennes fall handlar det ju om att träna när man är sjuk. Det ska man ju inte göra. Men jag kan ha tankesättet att "oj jag nös lite i förrgår och nu har jag precis tränat lite då kanske det här blir det sista jag gör, har jag rätt nummer til alla i mbilen så att jag kan ringa och säga hur mycket jag älskar dem medans jag ännu har luft kvar till mina sista ord?. Typ.
 
* Om jag har glömt bort att något som berör en annan människa. Det är ju inte bra. " Nej jag glömde att jag hade lånat en nagelsax som jag har glömt lämna tillbaka och nu är säkert min gamla klasskompis Gustav jättearg och har aslånga naglar och har mig övers på hans hat-lista! Hjäääälp!"
 
*Om jag har glömt något som jag har lovat en kund på jobbet. "Neej det här betyder säkert att jag har förstört hela kundens middag! Hon kommer att hata mig, hennes familj kommer att hata mig, jag kommer att få sparken med omedelbar verkan och sedan kommer inget annat ställe vilja anställa mig när jag är så opålitlig! Är jag inte ganska ful också? VArför är jag det? Ska jag försöka bli snygg eller pålitlig, vilket är bäst? Nej nu åker jag hem och kommer aldrig mer tillbaka, Hjäääälp!"Oftast kommer inte ens kundjäveln och hämtar det som jag hade glömt fixa ändå. Besviken!
 
*När jag har skrivit ett sådant här inlägg. "Jag har väl nte skrivit ett sådant här inlägg förut, har jag det? Kommer alla att tycka att jag är glömsk och hata mig nu? Sedan kommer alla mina vänner försvinne, folk kommer hata mig och jag kommer att dö esanm Hjääääälp!"
 
Jag förstår inte alls varför hon fick för sig att jag kunde vara nojig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0