Positivt inlägg

Jag har fått i uppgift att säga 3 positiva saker om mig själv varje morgon och kväll. Det gick kanon den första veckan eller så men nu är det totalstopp i huvudet.Inte för att jag inte skulle tycka att det finns positiva saker utan för att det känns som om jag har sagt de jag kommer på. Personen i spegeln stirrar på mig. Han ser bekant ut tycker jag.
 
-Nu är du mållös va? Är din fantsi slut nu? Du vet den fantasin som gör att du tänker på flygande grisar på nätterna
!
 
Nej jag skojar bara jag tänker inte på flygande grisar. Det vore ju knasigt. Möjligen tänker jag på en talande regnbågsfärgad spätta ibland. Nej jag skojar igen. Jag är ju allt en underhållande prick. Vad håller jag undan frågar ni då. Ämnet uppenbarligen, tillbaka till det!
 
Min sepegelbild tittar alltså på mig. Det är tyst en liten stund. Han stirrar på mitt huvud som ryker av ansträngning. 
 
-Klä på dig för sjutton eller gå och lägg dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0