Att älska sin kropp

Den senaste tiden har jag vågat öppna mig så mycket på Insta så det kan ju sprida sig hit. Blir bloggen tråkig då? Kommer ni att kasta snöbollar på mitt fönster om nätterna så att min katt blir rädd, väcker mig och grannarna, får de arga på mig och skapar allmänt dålig stämning? Eller så kanske ni är helt okej med det! 

Jobbar mycket på att lära mig att acceptera den här kroppen jag är född i. Det går si och så, det är ofta det känns som om den kan äckla folk, speciellt när jag gillar den sortens dans jag gör. Eller inom pole. Samt hur jag önskar att den kunde se bra ut i vissa kläder som inte ses som  lämpade för den. 
Men vi ska bli bästisar en dag! På något sätt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback